Lukupiiristä kiinnostuneita haussa, eritoten Hesan oikkiksee

Tällä alueella voit etsiä muita samalle alalle/kaupunkiin/koulutusohjelmaan hakevia lukupiirin muodostamista varten.
Jenni
Viestit: 7
Liittynyt: To Tammi 30, 2014 5:57 pm

Re: Lukupiiristä kiinnostuneita haussa, eritoten Hesan oikki

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Eipä vissiin vielä ole edes järkätty mitään, eli mukaan mahtuu! Ja onhan tässä vielä aikaa ennen kuin kirjat tulee :)
juliasp
Viestit: 1
Liittynyt: To Helmi 20, 2014 3:26 pm

Re: Lukupiiristä kiinnostuneita haussa, eritoten Hesan oikki

Viesti Kirjoittaja juliasp »

Moi!

Mä oisin myös kiinnostunut tulemaan mukaan lukupiiriin jos vielä mahtuu! Tai voihan porukan vaikka jakaa kahtia menojen ym mukaan, kommenttien perusteella porukkaa riittäisi siihenkin.
Itselläni tarkoitus siis muuttaa Helsinkiin heti huhtikuun alussa, joten olisi kiva saada muitakin samassa tilanteessa olevia ympärille niin ei ainakaan pääsisi luistamaan opiskelusta.

- Julia
jennisofia
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Maalis 25, 2014 3:41 pm

Re: Lukupiiristä kiinnostuneita haussa, eritoten Hesan oikki

Viesti Kirjoittaja jennisofia »

Moi

Täällä motivoitunut ensikertalainen. Jos lukupiiriin mahtuu, niin tulisin mukaan. Haen siis ensimmäistä kertaa oikeustieteelliseen ja mua pelottaa luku-urakka aika paljon, sillä olen pitänyt melko monta välivuotta ennen tätä :) Asun Espoossa, joten mulle käy mikä lähikunta vaan. Valmennuskursseista en ole päättänyt vielä. Ehkä vastaustekniikkakurssi, mikäli tilaa on. Huippu juttu olisi jos nämä Varjovalmennuksen kurssit tulisi nettiin.
cacadada
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Helmi 19, 2014 8:15 pm

Re: Lukupiiristä kiinnostuneita haussa, eritoten Hesan oikki

Viesti Kirjoittaja cacadada »

Moi! Moni teistä on varmaankin jo aloittanut luku-urakan. Ehkä aluksi voitaisiin kokoontua kaikki yhdessä jonnekin ja sitten jakaannuttaisiin pienempiin ryhmiin omien lukupaikkamieltymysten/aikataulujen mukaan?
Lukittu