Tapaaminen

Vuoden 2014 valintakoetta koskevat keskusteluketjut.
anma
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Huhti 15, 2014 8:16 pm

Tapaaminen

Viesti Kirjoittaja anma »

Hei!

Olen tässä miettinyt, että kun Varjovalmennus-kurssi on aiheuttanut paljon vaivaa kurssin ylläpitäjille, niin olisiko sopivaa osoittaa kiitollisuutta esimerkiksi siten, että kokoontuisimme jonnekin ravintolaan syömään yhdessä? Jos saisimme porukan kokoon, niin me osallistujat voisimme tarjota ylläpitäjille esim. lounaan tai päivällisen. Voitaisiin samalla jutustella vaikka pääsykokeesta. Ehdottaisin, että jos tapaamiselle löytyy myötämielisyyttä, niin se järjestettäisiin ennen pääsykokeen tuloksien saapumista, esimerkiksi 5.7.

Laittakaapa siis viestiä tänne, sopisiko teille. Käytännöllistä olisi tavata Helsingissä. :) Itse tykkään esim. etnisistä ravintoloista, joten olisiko sellainen hyvä valinta? :idea:
Pieti
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Huhti 01, 2014 8:15 pm

Re: Tapaaminen

Viesti Kirjoittaja Pieti »

Moikka!
Kiva ajatus. Lähden itse lomailemaan pohjoiseen lauantaiaamuna 5.7 enkä taida ehtiä tapaamiseen sitä ennen. Reissusta palaan vasta 13.7. Jos vanhat merkit pitää paikkansa, tulee 14. päivä tulokset :)
anma
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Huhti 15, 2014 8:16 pm

Re: Tapaaminen

Viesti Kirjoittaja anma »

Moi!

5. päivä on tosiaan vain ehdotus ja odottaisinkin ihmisiltä mielipiteitä/toiveita. Montako teitä ylläpitäjiä on ja kuinka moni haluaisi tulla? Jokin viikonlopun päivä olisi todennäköisesti paras valinta, jotta useammat pääsisivät paikalle. Voisi olla ihan mukava nähdä jo ennen tuloksien julkistamista, tai kuinka vain ajattelette. Joka tapauksessa mielestäni materiaalit olivat todella hyviä ja vaivaa niihin on täytynyt nähdä paljon, joten tällaisen tapaamisen ehdottaminen meidän osallistujien puolelta on mielestäni hyvä juttu :) Kai joku muukin kurssille osallistuja pääsisi mukaan?

Tuloksia tässä kyllä jo jännätään..
janne
Viestit: 221
Liittynyt: La Joulu 14, 2013 4:40 pm

Re: Tapaaminen

Viesti Kirjoittaja janne »

Moikka,

pahoittelut vähän hitaanlaisesta reagoinnista! Minulle käy myös, aikataulurajoitteita on tässä lähimmän parin viikon aikana aika vähän, joten mennään sen mukaan miten muille käy :)
anma
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Huhti 15, 2014 8:16 pm

Re: Tapaaminen

Viesti Kirjoittaja anma »

Moikka,

joo huominen ei siis onnistune vähäisen vastausinnokkuuden vuoksi. Laitattehan ehdotuksia esimerkiksi käykö teille tuleva viikonloppu, esim. lauantai-iltapäivä (12.7)? Voihan sitä ajatella myös sitä seuraavaa viikonloppua, jolloin myös tulokset ovat jo selvillä..
janne
Viestit: 221
Liittynyt: La Joulu 14, 2013 4:40 pm

Re: Tapaaminen

Viesti Kirjoittaja janne »

Itse en osaa vielä itse sanoa tuosta lauantaista 12.7. varmasti suuntaan tai toiseen, jos se käy muille niin eiköhän se järjesty. Yritän patistella muitakin vastaamaan - en tiedä miten aktiivisesti ihmiset foorumia näin kurssin jälkeen lukevat (eivät ilmeisesti kovin :D).
FrankJScott
Viestit: 1729
Liittynyt: Ma Elo 29, 2022 8:54 pm

High Rated Product Blog

Viesti Kirjoittaja FrankJScott »

Please try Google before asking about High Rated Product Info 22b4_59
FrankJScott
Viestit: 1729
Liittynyt: Ma Elo 29, 2022 8:54 pm

High Rated Product Blog

Viesti Kirjoittaja FrankJScott »

Please try Google before asking about High Rated Product Website 1c6bd8e
FrankJScott
Viestit: 1729
Liittynyt: Ma Elo 29, 2022 8:54 pm

Top Rated Product Blog

Viesti Kirjoittaja FrankJScott »

Please try Google before asking about Great Product Site 3cebfe4
xaxo
Viestit: 18607
Liittynyt: Su Helmi 18, 2024 9:46 am

Re: Tapaaminen

Viesti Kirjoittaja xaxo »

Vastaa Viestiin