pääsykoe 26.5.2015

Sosiaalitieteiden kandiohjelman pääsykokeisiin valmentavan kurssin oma keskustelualue.
tulikissa
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 11:20 pm

pääsykoe 26.5.2015

Viesti Kirjoittaja tulikissa »

Moi!

Miten teillä muilla meni pääsykoe? Mun mielestä koe oli tosi vaikea, erityisesti kirjaosuuden vika tehtävä numero 8. Osaako kurssin vetäjät sanoa, mitä siihen olis pitäny vastata, vai kelpaako vastaukseksi kenties useampi erilainen, kun oli kuitenkin "soveltava" kysymys? Kysymys kuului siis "tarkastele modernisaation vaikutusta globalisaatioon politiikan kannalta".

Olen erityisesti kiinnostunut mitä sosiologit olivat tästä kokeesta, koska koehan oli selkeesti suunnattu Yhteiskuntapoliitikoille.

Vastailkaa!:)
nyyti
Viestit: 1
Liittynyt: To Maalis 12, 2015 10:24 pm

Re: pääsykoe 26.5.2015

Viesti Kirjoittaja nyyti »

Moi,
Mä oon myös miettinyt pääni puhki sitä kysymystä nmro 4, ei oikein auennut, että mitä siinä haetaan. Tosin mun mielestä se kysymyksen muoto oli hieman erilainen.. eli "tarkastele modernismin merkitystä osana globalisaatiota politiikan kannalta. " Mutta siis joo se oli vaikee, muut ok, mutta tuli kyllä kiire ja paniikki. Ja harmittaa.
tulikissa
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 11:20 pm

Re: pääsykoe 26.5.2015

Viesti Kirjoittaja tulikissa »

Juu ja eniten harmittaa kun se oli 8p essee. Ite jäin miettimään, että oliko siihen useampi "oikea" vastaus vai miten kummassa se pisteytetään?
Lukittu