Psykologian lukuseuraa Helsingissä?

Tällä alueella voit etsiä muita samalle alalle/kaupunkiin/koulutusohjelmaan hakevia lukupiirin muodostamista varten.
Marie
Viestit: 14
Liittynyt: To Tammi 16, 2014 1:21 am

Psykologian lukuseuraa Helsingissä?

Viesti Kirjoittaja Marie »

Hei!
Tarvitsisin lukukavereita psykologian pääsykokeisiin. Minulla olisi myös tarjota meille yhteinen lukutila Helsingin Malmilta kera sohvien ja kahvin-/vedenkeittimen.
Olisin valmis aloittamaan harjoitukset vaikka heti kunhan motivoituneita kavereita löytyy!
laura
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Helmi 10, 2014 5:12 pm

Re: Psykologian lukuseuraa Helsingissä?

Viesti Kirjoittaja laura »

Hei,

Täällä olisi yksi myöskin lukuseuraa etsivä! Kokeisiin valmistautumisen olen aloittanut tilastotieteen johdantokurssilla, holo-pulkkisesta olen lukenut vasta ekan luvun, mutta kohtapuoliin olisi tarkoitus pistää vähän vauhtia hommaan ja alkaa lukea ihan kunnolla. Asun kätevästi aika lähellä Patolassa :)
Marie
Viestit: 14
Liittynyt: To Tammi 16, 2014 1:21 am

Re: Psykologian lukuseuraa Helsingissä?

Viesti Kirjoittaja Marie »

Mahtavaa! Koska olisit valmis tapaamaan ensimmäisen kerran? Itse olen parhaiten vapaa iltaisin ja viikonloppuna.
laura
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Helmi 10, 2014 5:12 pm

Re: Psykologian lukuseuraa Helsingissä?

Viesti Kirjoittaja laura »

Käviskö torstaina klo 18 jälkeen tai ensi maanantaina johonkin aikaan illalla? :) Viikonloppu menee reissussa
helena
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Helmi 10, 2014 6:09 pm

Re: Psykologian lukuseuraa Helsingissä?

Viesti Kirjoittaja helena »

Hei vaan,

mahtuuko vielä mukaan? Itse olen tuon kirjan jo pariin otteeseen aloittanut, mutta jossain vaiheessa aina luvut töksähtäneet. Tänä keväänä olisi kyllä tarkoitus ottaa ihan tosissaan. Olen pääsääntöisesti illat ja viikonloput vapaana minäkin, vain juuri tänä torstai-iltana on muuta pakollista ohjelmaa. t. Helena
Marie
Viestit: 14
Liittynyt: To Tammi 16, 2014 1:21 am

Re: Psykologian lukuseuraa Helsingissä?

Viesti Kirjoittaja Marie »

Torstaina sopii hyvin ja mun puolesta voitaisiin lyödä jo myös maanantai lukkoon.
Marie
Viestit: 14
Liittynyt: To Tammi 16, 2014 1:21 am

Re: Psykologian lukuseuraa Helsingissä?

Viesti Kirjoittaja Marie »

Ja toki mahtuu mukaan!
Ilmoitelkaa vaan päiviä ja aikoja ja varaan meille tuon tilan niille päiville, jolloin myös itselleni sopii (olettaen, että tila on vapaana).
Osoitteeni ja puhelinnumerot voitaisiin varmaan vaihtaa yksityisviesteitse.
helena
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Helmi 10, 2014 6:09 pm

Re: Psykologian lukuseuraa Helsingissä?

Viesti Kirjoittaja helena »

Hienoa! Ensi maanantai sopii mun puolesta, vaikka klo 18 voisi olla hyvä.
Marie
Viestit: 14
Liittynyt: To Tammi 16, 2014 1:21 am

Re: Psykologian lukuseuraa Helsingissä?

Viesti Kirjoittaja Marie »

Hienoa! Varasin meille nyt siis seuraavat : to 13.2. Klo 18-> ja ma 17.2. Klo 18->. Tuolloin maanantaina pääsen paikalle jo aiemminkin, jos haluatte.
helena
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Helmi 10, 2014 6:09 pm

Re: Psykologian lukuseuraa Helsingissä?

Viesti Kirjoittaja helena »

Yksityisviestit ei mulla ole näköjään sallittuja! Ilmeisesti olen liian uusi käyttäjä, asia varmaan korjaantuu lähiaikoina...
Lukittu