Helsinki Sosiologian lukupiiri 2015 kokeeseen

Tällä alueella voit etsiä muita samalle alalle/kaupunkiin/koulutusohjelmaan hakevia lukupiirin muodostamista varten.
sorin
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Elo 26, 2014 8:35 pm

Helsinki Sosiologian lukupiiri 2015 kokeeseen

Viesti Kirjoittaja sorin »

Vähän olen ajoissa mutta täällä siis jo pari sosiologian pääsykoetta pari kertaa koettanutta sekä eximian valmennuskurssin käynyttä hakijaa valmistautuu jo ensivuoden kokeisiin. Jonkinverran kokemusta siis on jo hakemisesta ja kokeeseen valmistautumisesta ja ensi vuonna nyt vankka pyrkimys päästä vihdoin sisään. Aletaan siis keräämään porukkaa sillä paras tapa valmistautua kokeeseen on tehdä se yhdessä, jolloin asioista voi myös keskustella ja yhdessä toisiaan motivoida :)
Jalapeno
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Loka 22, 2014 7:36 pm

Re: Helsinki Sosiologian lukupiiri 2015 kokeeseen

Viesti Kirjoittaja Jalapeno »

Parempi ajoissa kuin myöhään. Hain myös tänävuonna, mutta en päässyt, syytän laiskottelua. Nyt olen avoimessa lukemassa sosiologiaa ja ajattelin hakea Helsingin lisäksi myös Jyväskylään. Milloin olisi ensimmäinen kerta ja onko käytössänne viime vuoden pääsykoekirja? :)
sorin
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Elo 26, 2014 8:35 pm

Re: Helsinki Sosiologian lukupiiri 2015 kokeeseen

Viesti Kirjoittaja sorin »

Ohoh täällä onkin tullut uutta viestiä. Nyt kun kakkos periodi alkaa olla lopussa aktivoiduin itsekkin taas tähän. Kaikilla on tosiaan viime vuoden pääsykoe kirja käytössä :) katsotaan jos nyt ruvettais lukemaan ja millon järjestettäis eka tapaaminen. Rupean nyt kuitenkin seuraamaan tätä enemmän :)
Tuvetasu
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Tammi 21, 2015 4:08 pm

Re: Helsinki Sosiologian lukupiiri 2015 kokeeseen

Viesti Kirjoittaja Tuvetasu »

Nyt olisikin varmaan jo korkea aika suunnitella tämän lukupiirin toteutumista. Itse olen vasta alkuvaiheessa kirjan suhteen, mutta uskon että lukupiiristä voisi olla paljon hyötyä.
En tiedä kuinka aktiivisesti ihmiset käyvät täällä, mutta toivoisin pikaisesti vastauksia.
sorin
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Elo 26, 2014 8:35 pm

Re: Helsinki Sosiologian lukupiiri 2015 kokeeseen

Viesti Kirjoittaja sorin »

Nonii koska kirja vaihtu niin me kaikki ollaan ihan aloittelijoita x) mut vihdoin kolahti itsellekin uusi kirja postista niin pääsee lukemaan :) kyselisin vähän preferenssejä et haluaako jengi kommunikoida täällä, spostin välityksellä vai tässä fb ryhmässä https://www.facebook.com/groups/5441068 ... 5/?fref=ts itse tykkäisin fbstä mutta ymmärrän et joillain on periaatteellisia syitä sitä vastaan.
Punakettu
Viestit: 7
Liittynyt: Ti Helmi 10, 2015 10:21 pm

Re: Helsinki Sosiologian lukupiiri 2015 kokeeseen

Viesti Kirjoittaja Punakettu »

Facebookin kautta opiskelu on toivottavasti kätevämpää. Ollaan edelläkävijöitä ;D
Iiris
Viestit: 8
Liittynyt: La Maalis 28, 2015 12:24 pm

Re: Helsinki Sosiologian lukupiiri 2015 kokeeseen

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Moi kaikki! Tässä vielä valmennuskurssin opettajien tekemät lukupiiriohjeet, jos haluatte hyödyntää. Nämä löytyvät myös Sosiologian kurssialueelta:
https://docs.google.com/document/d/1oJO ... sp=sharing
Lukittu