Oikis Tampere 2015

Tällä alueella voit etsiä muita samalle alalle/kaupunkiin/koulutusohjelmaan hakevia lukupiirin muodostamista varten.
Batchar
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Helmi 23, 2015 12:57 am

Oikis Tampere 2015

Viesti Kirjoittaja Batchar »

Heips!
Olisko Tampereen suunnalla ketään innokkaita lukupiiriin? :)
Ite asun Hervannassa mutta bussihan kulkee toki esim keskustan suuntaankin. Kaipaisin jotain piiskaamaan ittelleniki lukurytmiä ja vaihtaan ajatuksia, toki muidenki alojen opiskelijat saa liittyä!
Rachel
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Maalis 06, 2015 3:18 pm

Re: Oikis Tampere 2015

Viesti Kirjoittaja Rachel »

Hei, voisin olla kiinnostunut lukupiiristä. Itse aion hakea Helsingin oikikseen. Tapaamispaikalla ei ole minulle väliä. Opiskelen tällä hetkellä Tampereen yliopistossa, joten sieltä ainakin pystyn kirjastosta ryhmätyötiloja varaamaan.
Batchar
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Helmi 23, 2015 12:57 am

Re: Oikis Tampere 2015

Viesti Kirjoittaja Batchar »

Moro! Sama hakukohde itelläkin :) joo toi yliopiston lukutila varmaan toimii ihan hyvin.
pr98908
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2015 9:53 pm

Re: Oikis Tampere 2015

Viesti Kirjoittaja pr98908 »

Moikka :) Mäkin voisin aina sillon tällön liittyä mukaan. Projektina kanssa Hesan oikis... Haetteko te ensimmäistä kertaa? Ja opiskeletteko tällä hetkellä jotain muuta tai töissä?
lovelaw
Viestit: 6
Liittynyt: La Maalis 14, 2015 7:22 pm

Re: Oikis Tampere 2015

Viesti Kirjoittaja lovelaw »

Minä myös hakemassa Hesaan ja voisin tulla käväisemään välillä lukupiireissä. :) Nyt kovalla jännityksellä kirjoja odotellaan jo...
Rachel
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Maalis 06, 2015 3:18 pm

Re: Oikis Tampere 2015

Viesti Kirjoittaja Rachel »

Mukavaa, että useampi on lukupiiristä kiinnostunut. Olisko kellään mitään ideoita siitä, miten tätä lähdettäisiin toteuttamaan?
Batchar
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Helmi 23, 2015 12:57 am

Re: Oikis Tampere 2015

Viesti Kirjoittaja Batchar »

Haluisko ihmiset esim vaihtaa numeroita, jotta whatsapissa vois tehdä jonkun ryhmän, tai sit jossai facessa joku ryhmä/ryhmäkeskustelu? Siellä vois sit sumplia aikatauluja yms. Vai sovitaanko kylmästi eka aika&paikka ja siellä sit mietitään sitä ryhmää jos siltä tuntuu? Ite varmaan tän ekan viikon luen noi raivolla keskenäni läpi, mut siinä ens viikosta lähtien vois jo alkaa työstään isommalla porukalla, vai? :)
Rachel
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Maalis 06, 2015 3:18 pm

Re: Oikis Tampere 2015

Viesti Kirjoittaja Rachel »

Mulle sopii miten vaan. Voidaan toki vaikka ensin sopia tapaaminen ja sitten muodostaa ryhmä faceen myöhempää sopimista varten. Ensi viikko bueno mulle. En ole tosin saanut vielä kirjoja, tilasin postin kautta.
pr98908
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2015 9:53 pm

Re: Oikis Tampere 2015

Viesti Kirjoittaja pr98908 »

Olisko kukaan huomenna lukemassa linnassa/tulossa lounaalle? :)
Batchar
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Helmi 23, 2015 12:57 am

Re: Oikis Tampere 2015

Viesti Kirjoittaja Batchar »

Hitsi, vähän laiskasti kävin viime viikolla tällä sivustolla ja nyt vaata huomasin tuon viestisi :?

Tällä viikolla voisin tulla ainakin keskiviikkona tai sunnuntaina johonkin lukupiiriin jos ihmisiä kiinnostaa :) (yritän muistaa käydä täällä vähän useammin..)

Edit. Päivissä muutoksia
Lukittu